výpadek

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Neděle Srpen 8 18:57:29 CEST 2004

On Sun, Aug 08, 2004 at 06:16:04PM +0200, BlackSUN wrote:
> Sám jistě víš, že to není první případ, kdy se spustilo AP, brzy nastaly
> problémy, ale nikdo neměl klíče nebo byly nedostupné.
> To je, myslím, špatný postup, rozjet něco za každou cenu, ale nemít od toho
> třeba týden klíče.
je sice pravda, ze to neni idealni, ale je to lepsi, nez nechat nase
uzivatele napospas IK/Datinelu, nasi uzivatele v Bustehradu neustale
nadavali na problemy s Iris, po prepojeni byli o mnohem spokojenejsi.

Pokud vim, tak Iris padala neustale... a delal s tim nekdo neco? haha.

> Konkrétně na VKD bylo nutný blbý resetován switche a klíče nebyly k
> dispozici téměř týden. Lidi to ani neví, nahodil se muj stroj a jelo se dál.
> Prozatim to tedy drží, uvidí se jak to bude dál, snad jsou již klíče k
> dispozici okamžitě.
to byl HW problem, ale jiste si vzpominas na svoji reakci, nekolikrat
bez ptani jsi klidne rozsvitil svoje stare VKD a tim se to cele podelalo
a nefungovalo temer vubec kvuli kolizi IP adres, ani ses nas neobtezoval
o necem informovat, natoz aby ses predem zeptal.

> Prosím, rozlišuj DaTunel a Datinel. Jsou to dvě věci sice relativně
> související, ale nejedná se o to samé!
z mehu uhlu pohledu je to vpodstate stejne, vzhledem k tomu, ze datunelari
datinelej a datinelari datunelujou.

> Potom nevím o tom, že by tady někde svítil všesměr s essidem, co píšeš. Jak
> jsi na to přišel? Kde je umístěn? Pokud jsou to nějaké tvoje domněnky,
> prosím...
to je jednoduche, nevis co je scan eteru?
No, mozna ze to neni vsesmer, ale podle toho, kde vsude to chytame
to zrovna 2x smerove asi neni, taky Ti muzu rict, ze se to objevilo
5. nebo 6.8.2004, pokud si dobre vzpominam, dohledavat Ti to vsak
nebudu, prestoze hrajes, ze o tom nic nevis, tak to musis vedet
mnohem lip.

> S lidmi, potažmoDatinelem, jsem opravdu svázán kamarádským vztahem, že by
> muj nick figuroval v názvu essidu je klidně možné, neznamená to zhola nic.
haha. no, necht to posoudi kazdy sam.

> Jak si určitě můžeš dohledat, je tento příspěvěk posílán z klfree, které
> stále využívám, i když to občas skřípe, dá se dost věcí udělat..
>
> Co použít na zasekávající se počítače nějaký resetátor? Na netu by se nějaká
> konstrukce najt dala... Případně něco sestrojit...
Kdo by to byl rekl.
A kdo by taky rekl, ze vsechny resetatory pouzite v siti Klfree jsou
podle tvrzeni Benyho a Japana v majetku IK? :-)), vtipne, ze?

Holt, kdyz nam takhle "nikdo nehazi klacky pod nohy" a zvlast ne byvaly
predseda a byvaly hospodar, tak si budeme muset vlastni resetatory
postavit, zrovna tak jako vsechny APcka.

Kdyz uz jsme u toho nehazeni klacku pod nohy, tak se neodpustim
pripojit drobny komentar k predani majetku. Je to neuveritelne, ale
to tolika mesicich se byvala rada pochlapila a predala nejaky
majetek. Bohuzel spis nez majetek to je hromada srotu, ktera patri spise
do muzea nebo kontejneru - pri pohledu na tu hromadu bordelu ViperX
Benymu povidal neco o tom, ze by to vzal buldozerem :-)).

Z tech speku stoji za zminku treba tiskarna na 110 V, navic dle Benyho se
mame pripravit na to, ze tiskarny, co nam predali byly drahy, ze pry je na
ne kupni smlouva na 50 tisic, :-)).

Tomas Tichy