Dotaz 10 Mbit/s

Svatopluk Dedic garat na volny.cz
Čtvrtek Srpen 5 15:15:18 CEST 2004

Mr.Gespant wrote:
> No ja nerikam, ze pater je nejak extra silna, ale podle toho co se tu deje
> tak se pater nahrazuje ( Gomen, Midway, Rebecca ) a snad i vylepsuje...
> Navic v¾dy» IK/Datinel urcite ma spoustu novejch klientu z rad clenu KlFree,
> takze se pateri trosku ulevi ne? :-)))))))

Kdyz budeme pocitat i nahrazene AP VKD (puvodni bylo v soukromem
vlastnictvi a bez moznosti vysilat), tak je rate
    3 AP / 5 tydnu.
Na "hvezdnou pechotu", jak znelo vseobecne pojmenovani kandidatu do Rady
pred clenskou schuzi to zas neni az tak spatne, i kdyz AP se da postavit
za 1 den (prakticky overeno ;))

Zatim se zaplatuji "vypadky" APcek a paternich bodu zpusobene ruznym
delenim siti a podobnymi aktivitami.

Je dost na case, aby se zacaly projevovat i kvalitativni zmeny - i kdyz
po strance software a managementu se tak uz chvili deje.

-Svata