Misto konani clenkse schuze Klfree.net 2.10.2003

Viperx viperx na seznam.cz
Čtvrtek Září 25 23:43:58 CEST 2003

Tak schuze se konna dne 2.10 od 19:00 v malem sale Kokosu.

Vsichni clenove KlFree.Net jsou srdecne zvani.

Viperx

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ML7a1tcgDHA.2480 na redwarf...
> Pratele dnes jsem zjistoval moznost mista pro nasi schuzi. Zatim jsou dve
> moznosti:
>
> Nabidka pana Kosa z IK v jeho restauraci na Velke Dobre
> Kokos -Maly sal
>
> K cenove kalkulaci a kulturni vyziti clenu:
> Restaurace u Kosu - cena neznama za pronajem, myslim ze gratis. Vyziti
clenu
> dle jejich libosti, ale abychom si pak vubec rozumneli
> Maly sal Kokos - cena 300,- Kc/hod., ozvuceni na 3 hod. 150,- Kc. Misto
pro
> 80 useru. Kulturni vyziti ve vedlejsi restaura
1000
ci.