Nebyl nalezen subjekt

Jenik mracek na stromc.cz
Středa Září 24 17:47:29 CEST 2003

1000
e.net 212.158.133.168
To: kladno na klfree.net
Subject: Re: node jenik - Nutne !!!

tak a uz jedeme v testovacim rezimu
prenastavte si ip tak jak bylo psanu v emailu vyse

lubie mostok jsou ready
jeste mam mensi problemek s jednou sitovkou, ale to se vys vesmes netyka,
protoze jsem na ni napojen ja sam :)
asi je spatna, tak to nekdy vymnenim

prosim omluvte obcasne vypadky kvuly technickym zasahum do serveru

testovaci file:
http://socka/

link na japana vybornej 450 kBps

jenik

"Jenik" <mracek na stromc.cz> píše v diskusním příspěvku
news:5pUcowGgDHA.2588 na redwarf...