node jenik - Nutne !!!

Jenik mracek na stromc.cz
Neděle Září 21 20:14:07 CEST 2003

ahoj,

bude proveden upgrade site behem pristiho tydne.
odtrhneme se do vlastniho segmentu.

potrebuji od vsech klientu co jsou na mne zavysli odpovedet na muj email
nasledujici udaje.

Jmeno/
1000
nick
Telefon
MAC adresa
Adresni IP rozsah

Pred odpojenim obdrzite nove ip a parametry pro pripojeni.
Dale bych se take rad omluvil za nasledujici vypadky v pristich dnech.
Budu testovat stabilitu linku a odladovat router.
Snad to vydrzite.

JEste jedna vec:
Na mem node jsou pripojeni useri o kterych vubec nevim ze exisuji. Predem se
jim tedy omlouvam ze jim to umrelo. Varovani do budoucnosti. Pokud kdokoliv
z klfree pripoji na muj node nekoho aniz by mne to sdelil, nemuze pocitat
stim, ze na takovehoto klienta node budud brat nejake ohledy. Protoze
prakticky netusim , ze nekdo takovy existuje.

Node jenik je v testovaci rezimu, a jedini officialni usery ktery jsou na
nej napojeni jsou
palkin + lubie
vitek h.
kroky
o dalsich nevim, a nemohu ji mzarucit funkcnost po prestehovani anteny na
srechu. Proto pokud si myslite ze kdyz vam to ted funguje, tak jste v
pohode, OMYL , nemusi tomu tak byt po premistneni o 7x3metry vyse.

Ahoj Jenik