A zase ten internet

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Sobota Září 20 22:37:31 CEST 2003

Pratele. Ja myslim, ze musite mit problem nekde na lokalu. Dnes rano tedy
byl problem u ISP, po tom vypadku co mu odesel disk na routru se mu
zblaznila konfigurace site. Kolem 12.00 me volal ISP, ze je vec jiz hotova.
Po te co jsem v 13.00 prisel domu jsem hnedka provedl test z jiz znameho
www.cdr.cz., kde taham oblibeny program Nero, ktery ma 22 MB. Na tom,
testuji rychlost a ta v tu dobu byla 150 KB/s jen pro me. samozrejme zbytek
meli dalsi uzivatele site.

ted co jsem prisel z odpoledni jsem po tech vsech vasi mailech znovu zasedl
k sta
1000
zeni souboru z cdr servru a rychllost byla opet kolem 160 KB/s. Tak
tedy si myslim, ze problem je nekde jinde. Tedy aspon v tuto chvily. Vim, ze
Viperx me psal, ze se mu alzasoft nacital asi pul minuty, nevim je potreba
zhjistit problem na lokale.

"Jetson" <jetson na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:V4K7fE0fDHA.2588 na redwarf...
> V noci vůbec, ráno zpomalený film. Ach jo.
>
> Jetson

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.