Omluva sdruzeni

Jenik mracek na stromc.cz
Pátek Září 19 12:27:37 CEST 2003

jezis.

publikuj kde chces
ale nerikej kolik ty rohliky stoji :)
nabo tam aspon dopis zes to nekde slysel

nebo porad odkazem na info napsane v clanku
neni to utok proti tobe, proboha. to je v poradku, ale nehci aby byly
ctenari pak zmateni.

ja ti taky neodpovidam na dotazy useru z IK kdyz tam mate nejaky problem ci
udaje. Defakto nic nevim :).

tak jenom klid, a publikuj dal.
V komentarich te budu kontrolvat co pises :)

ahoj

"Petr Hladovec" <hladovec na yo.cz> píše v diskusním příspěvku
news:OhMm8unfDHA.2588 na redwarf...
> Po bleskove dohode konstatuji, ze jsme se dohodli, ze budu publikovat sve
nazory pouze tady.
> PetrH
>
> "Petr Hladovec" <hladovec na yo.cz> píše v diskusním příspěvku
news:NNWA6WnfDHA.2476 na redwarf...
> Do rana jsem prehodnotil sve rozhodnuti nepsat jiz do komentaru na
homepage JaJe, protoze toho mam prilis na srdci, co tam musim zdelit.
> Ale nebojte se, vzdy budu jasne zduraznovat, ze nejsem clenem a ze tedy
jde jen o bezduchy zvasty pana Hladovce :-)

> Pokud me ale vsichni zakladajici clenove klfree.net pozadaji, abych tam
nepublikoval, tak tak rozhodne ucinim. Nechci poskozovat cele zdruzeni.

> P.S. Cenzura je mocny nastroj, ktera by nemela byt v rukou nespravnych
lidi. Tak jako treba atomova energie. Pouzit cenzuru na miste, kde to neni
nezbytne nutne povazuji za mirne receno nerozumne.

> PetrH
>
> "Petr Hladovec" <hladovec na yo.cz> píše v diskusním příspěvku
news:p4ByPWifDHA.2588 na redwarf...
> [...]
>
> Nemel jsem v umyslu sdruzeni poskodit, ale informovat zajemce co mozna
> nejpresneni. Byla to chyba a proto jiz takovym zpusobem sve nazory
> publikovat. Pokud jsem nekoho zmatl tak se omlouvam.
>
> Jeste pro upresneni, jsem jednim ze 4 zakladajicich clenu obcanskeho
> sdruzeni Internet Kladno, ktere velmi uzce spolupracuje s KlFree.net. Viz.
> http://sweb.cz/wifi-kk1
>
> Petr Hladovec (PetrH)
>
> P.S. Vim, ze to je casove skoro nemozne, ale musime se brzy sejit a
domluvit
> se na konkretnich postupech, abych kohokoliv neuvadel v omyl z duvodu
eznalosti veci a abychom vse sumarizovali a zverejnili.