novy Jabber server! - Cestina do PSI

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Čtvrtek Září 18 23:51:12 CEST 2003

Za dnesek si zalozilo konto asi 30 lidi, dekujeme!
Vetsina z nich byla z kLfREE, IK je zatim trochu pozadu.

V mem navodu jsem zapomnel napsat, jak nainstalovat podporu cestiny do PSI.
Uz jsem clanek opravil, je to zmineno hned na zacatku u instalace PSI, nebo
muzete rovnou prejit na http://mrsk.klfree.net/public/jabber, tam uvidite dalsi
soubor, ktery je potreba nahrat do instalacniho adresare PSI...

MilanK