Rychlost linky dnesni rano

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pondělí Září 15 07:28:29 CEST 2003

Tak je tu dasli rano. Byl jsem pozadan nasim ISP az prijdu domu o zatezovy
test linky. Vsichni spite, tak tu musim tahat sam. Zda se, ze rychlos je v
poradku, mam tu na ukazateli 200-230 KB/s, ale ty pingy na Kokos. Ne ze by
se to odpojovalo, jako predtim, ale dochazi ke ztratam. Budu nasemu ISP
volat, tak snad vse vyresi. Jinak vidite, ze musism efinisovat s Ronjou.
Doufejme ze nas na Kokos pusti. Pokud ne, pak nezbyva nez jine zarizeni nez
WiFi. Ale kam?

Koukejte vstavat lenosi a se mnou tahat.

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:AOw6poneDHA.2436 na redwarf...

1000
: 11.9.2003