Neco je spatne

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Sobota Září 13 06:39:34 CEST 2003

Po vcerejsim upgrade linky MRX (na jejich strane) doslo k razantnimu snizeni
rychlosti. Ted jsem nameril na Mistralu sotva 4,7 KB/s!!!

  Datum a čas přenosu: 13.09.03 06:36
  Začátek přenosu: 1063427799368
  Konec přenosu: 1063427820739
  Trvání přenosu: 21.371
  Velikost přenášených dat v tisících bajtů: 100
  Odhadovaná přenosová rychlost (K bity/sekundu): 38.2
  Odhadovaná přenosová rychlost (K byty/sekundu): 4.7

Moje rychlost na Mrska je v tuto chvily 550 KB/s. Vlezl jsem do rootu na
Mrskovi a koukl se na signal z Vodojemu. Vse je ve stejne kvalite jako
vcera, mozna jeste o kousek lepsi.

Preposilam tento mail nasemu ISP, aby zajistil napravu.

--
Beny
777/636569

---