Router Svedska

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Středa Září 10 12:27:20 CEST 2003

1000
kladno>

Cauky.

Tak jsem dneska odstrojil vse nepotrebne ze stroje na Svedskou. Pri dnesnim
telefonatu s Japanem jsem jej sice mystifikoval, ale deska ma 4 PCI sloty,
takze 3 WiFi karty a jedna sitovka pro barak tam pujdou. Takze Japane ta ISA
neni potreba.

Dal chybi k tomu napajeci kabel 220V. Pokud nekdo doma mate navic muzete
postradat pls nabidnete, at nemusi sdruzeni utracet.

Je tam sice jen 16 MB pameti, ale snad to bude stacit. Nebo jestli se nekomu
doma neco stareho vali v supliku muze nabidnout.

Dal tu mam 2 pigose, jsou na konci N samice. Jsou tedy potreba konektory:
2x N samec pro RLA 10 k pig.
1x N samec pro RLA 10 ke vsesmerovce
1x N samice pro RLA 10 k 24 dB antene

Pak chybi 1 pigos k smeru na Vodarenskou a dle jeho ukonceni a ukonceni yagy
anteny jsou potreba N konektory.

Snad je to vsechno. Zatim a kouknete na www.unhfree.net
--
Beny