Sosani

Viperx viperx na seznam.cz
Neděle Září 7 21:31:41 CEST 2003

Sorry Kaile ale tohle vznilo prave po ty sobote!!!
Jinak hned jak se to tu zaclo probirat sem ti poslal zpravu na ICQ tak
nerikej ze si o tom nevedel....

A ja nerikam ze sem nakej andilek!!! Taky obcas neco sosnu a i sem to sem
napsal!!!

Viperx

"KAIL" <KAIL_mail na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:9lF%23xLXdDHA.2432 na redwarf...