Sosani

Jan Tůma j.tuma na email.cz
Sobota Září 6 22:01:54 CEST 2003

Film sice ne, ale najdou se ruzne sw na stahnuti po http, i kdyz je to treba
jen shareware.
Ale to same co jsem rikal o http plati i pro ftp a tam uz treba najdes
nejake ty distribuce na sesti cd :-))))
No a kdyz chces stahnou dokumentaci v pdf, tak to taky muzou byt desitky
mega a chces je hned....

Chce to dat lidem nastroj pomoci ktereho to pujde realizovat.

"Jenik" <mracek na stromc.cz> píše v diskusním příspěvku
news:j8QRCALdDHA.2908 na redwarf...
> presne
> mas pravdzu vtom ze http muze mit viz urovni priorit
> ale rekne me si to na rovinu
> kdo nataha gigabity pres http ??
> ja ne , ty ano :)
>
> dneska frci jine protokly nez http na sosani
>
> na http uz defakto nenajdes ani film :)
>

> "Jan Tůma" <j.tuma na email.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:y2aYk6KdDHA.2432 na redwarf...
> rovnou

> neinteraktivni
1000