Nebyl nalezen subjekt

Jenik mracek na stromc.cz
Sobota Září 6 21:26:25 CEST 2003

1000
arf>
Newsgroups: klfree.kladno
To: kladno na klfree.net
Subject: Re: Sosani

vecny problem sosalu

jenom par veci:

1) i pres velky traffic nasich milych sosalu mne jede net porad spickove
2) asi se knim pridam, protoze ja sem taky defakto sosal :)

jedna rada nazaver
sosackama sosejte, ale jenom jemne, at klfree nevysajete k uplny smrti. dik
data si skovavejte na disky setrete pak ty vase nasosany sracky slozime na
jedno misto :)

jenik

"Vanek Frantisek" <wifi-kk1 na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.24.1062850234.1461.kladno na klfree.net...
> Panove
>
>    Mam pocit, ze si nekolik jednotlivcu snad mysli, ze spolecna linka je
jen jejich. Nasosat za dva dvy pred 6GB (vetsinu pes den ) je bezohledny
hnus... Takze mi nezbyva nez jasne vyhlasit: pokud nekdo takovy pojede pres
nami spravovany HW a bude se takto bezohledne chovat (a omezovat ostatni),
budu ho muset do doby konfigurace rozumneho omezeni na MRSKovi proste
odpojit. Uz se tady o sosani napsalo dost.