Sosani

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Sobota Září 6 14:44:48 CEST 2003

Cau sosalove ze 129 a jinych subnetu!
(Beny, Kail, Psm, Fachman, Stenly)

Je pravda, ze jsme nasi linku vytizily na 1,2 MBitu. Stale tedy je jeste
dira na jine aplikace nez jsou DC ci Kazza. Myslim, ze je na skodu nechat 2
Mbity jen tak valet a obcas na netu jen brouzdat. To bychom klidne mohli u 2
MBitu zustat i pri poctu 500 lidi.

Nemyslim si, ze se na sosali muze utocit za to kolik stahli pres cely den.
At uz je to 1 GB nebo 1,5. Myslim ze je rozhodujici, jak rychle jim to tece.
Kdyz to nekdo pusti na 10 -20 KB/s myslim, ze tim nikoho neomezi pri nasi
rychlosti  2048 kbps. I pri zatizene lince, ktera byla do tedka me to stale
jede z www.cdr.cz 70 - 90 KB/s (22 MB Nero),  takze nikdo omezen myslim
neni. Pokud me nekdo neveri muze se prijit presvedcit.

Ja vidim problem uplne nekde jinde. A to v tom, ze kluci Kail, Viperx a
Fachman jsou napojeni na AP u Milana na
1000
ktere klienti Vodarenska a tim i
cely subnet u Frantika. Myslim si, ze by bylo dobre tohle vsechno predelat a
strelit z Vodarenske peer na Hladovce, od Hladovce  na Waskka, Jetsona,
Milana a ne nekomu zakazovat vyuzivani linky. Zadne omezovani ma Mrskovi
nicemu nepomuze, pomuze jen predelani topologie. Rikam, jestli me nekdo
neveri, at se prijde ke mne domu podivat, ze me to fakt pri tak zatizene
lince jede ven 70 - 90 KB/s.

Beny

"Vanek Frantisek" <wifi-kk1 na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.24.1062850234.1461.kladno na klfree.net...
> Panove
>
>    Mam pocit, ze si nekolik jednotlivcu snad mysli, ze spolecna linka je
jen jejich. Nasosat za dva dvy pred 6GB (vetsinu pes den ) je bezohledny
hnus... Takze mi nezbyva nez jasne vyhlasit: pokud nekdo takovy pojede pres
nami spravovany HW a bude se takto bezohledne chovat (a omezovat ostatni),
budu ho muset do doby konfigurace rozumneho omezeni na MRSKovi proste
odpojit. Uz se tady o sosani napsalo dost.

> Frantik
> Jake bude pocasi? http://pocasi.seznam.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.