navrh

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Středa Září 3 11:48:39 CEST 2003

dekujem, fotografu v nasi siti je dostatek. ale pro pripad, kdyby nekdo
nemohl te berem.

<mslama na email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.16.1062579736.1461.kladno na klfree.net...

> Zatim jsou fota jen na lokale na Mrskovi. Da se tam z toho neco vybrat.
> Vodarenska je tam cela dobre, Jenik take, jen Pavlii tam ma vyhled jen na
> les. Nejak to domluvime a nafotime. Ja mam nekde u sebe fotky od Deacona,
> muzu je na Mrska take poslat. Domluvim to z Jenikem a dame to tam. Ale z
> venku se na to stejne nedostanete. To budeme muset dat na klfree web.
Jeniku
> co ty na to?

Pokud bude potreba neco nafotit, tak jsem k dispozici. Dejte vedet kde a
kdy.

Marek.

____
Domácí spotřebiče a elektronika za akční ceny – slevy až 50 %.
Klikněte na: http://www.obchodni-dum.cz/index.phtml?prov=54&akce=yes

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.