navrh web

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Středa Září 3 11:47:52 CEST 2003

Myslim si to a same. Je potreba nas web dodelat. Aspon v tomhle ohledu.
Misto mapky bych  pouzil nejaka fota. Nase webmasteri se toho doufam ujmou,
ale jak vim, pracuji i na jinych vecech.

A nebo pokud by jsi chtel domluv se s Jenikem na tom, jak to ma vypadat a
muzes udelat clanecek. Vim, ze nejsi zatim nasim clenem, ale proc ne.

"Darth Moula" <darth_moula na atlas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.15.1062567601.1461.kladno na klfree.net...

1000