navrh web

Darth Moula darth_moula na atlas.cz
Středa Září 3 07:39:17 CEST 2003

1000
kladno>,
	<mailto:kladno-request na klfree.net?subject=unsubscribe>

Zdravim,
kdyz uz prisla rec na WWW stranky (www.klfree.net), zamyslete se nad timto:
1) vcera jsem objevil ze existujete a proto jsem navstivil vase www stranky
2) hledal jsem informace, ze kterych bych se dozvedel, mam-li sanci se
pripojit a pripadne jak
3) nenasel jsem nic kloudneho, proto jsem se prihlasil do konference a
poptal se

dovedu si predstavit, ze pro pripadneho zajemce - nefalsovaneho laika - by
mohl bod 3) predstavovat neprekonatelny problem.

Myslim si, ze na www by melo byt uvedeno (jako jedna z prvnich
neprehlednutelnych informaci), ze je Kladno pokryto v mistech A B C a ze
pripadne dalsi pokryti se planuje tam a tam a ze to zalezi na tom ci onom a
ze vy jako potencionalni zajemce pro to muzete udelat to a to a ze to bude
stat tolik a tolik a ze kdyz tomu nerozumite, ze to vadi-nevadi, protoze vam
s tim nikdo-nekdo (ne)pomuze. A ze pripadne dalsi podrobnosti lze dohledat
pod odkazy X Y a Z nebo na spratelene siti http://sweb.cz/wifi-kk1/.

Chapu, ze sepsat neprilis dlouhy (kdo to ma cist) presto vsak obsazny clanek
a doplnit ho mapkou, kterou navic bude nutne cas od casu aktualizovat, neni
zalezitost na pet minut a ze se mezi vami musi najit dobrovolnik, ktery to
udela. Podle meho nazoru je to ale nezbytne, jinak se do site nikdy
nepripoji laici a tech je vetsina. Jestli jsou aktualni cisla, ze radnych
ucastniku je 30 a experimentalnich 65, tak si dovedu predstavit, ze
pripojitelnych laiku by mohlo byt 20x vic (vzdyt jen Krocehlavy citaji 40
000 lidi!), ale protoze jsou to "technicti antitalenti", tak se o takovyto
zpusob pripojeni ani nezacnou zajimat.

Pokud jste to docetli az sem, gratuluji a dekuji za pozornost.

DM