Uz funguji zpetne zaznamy

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 30 07:23:13 CET 2003

Jen co Milan prijel z ryb, tak uz se opet zacina nase sit vylepsovat. Milane
opet dekujeme.

Dalsim vylepsenim, jak jsem si dneska rano vsiml jsou statistiky. Uz zmizela
statistika MRX /i kdyz mozna proc by jsme nemeli mit trosku prehled o
konkurenci/, pribyly dalsi subnety. A hlavne statistiky generoval aspon pro
mne server Rajcut. Ulehcuje se Mrskovi, tedy to me napadllo. Treba rikam
blbosti. Az budou vydet vsechny stat. pozname, jak jsme na tom s vytizenim
linky a jejim moznym navysenim. Ted se to odhadnout neda.

Milane jeste jednou za vsechny dekuju.

Beny

"Milan Krčmář" <milan.krcmar na seznam.cz>
1000
píse v diskusním príspevku
news:mailman.21.1067454661.1493.kladno na klfree.net...