Jedeme pres noveho providera

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 23 17:44:45 CEST 2003

Já děkuji Milanovi za jeho obětavou práci. Asi nikdo z Vás nevidí do celého
zákulisi, jak še probíhalo. Proto všichni jednotně:"MILANE DĚKUJEME"

Kdo chce vidět nějaké fotky z celé montáže spoje může se podívat do galerie
na http://socka/pubgall/kLfREE/. Tam najdete montáž od firmy Coprosys, tak i
připojení již hotového spoje do naší sítě.

Beny

"Milan Krčmář" <milan.krcmar na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.18.1066912429.1493.kladno na klfree.net...
> Jak se usneslo, tak se stalo.
>
> Před zhruba deseti dny jsme se v pizzerii SM domluvili na změně
internetového
> providera, podlehli jsme nabídce firmy InWay. Odhadovali 14 dnů, minimálně
10.
> Práce nabraly rychlé obrátky, ale dnes, v 13:53:33 jsme byli odpojeni od
> původního providera Ipworks....
>
> Důležitější ovšem je, že od 13:53:28 jedeme přes linku společnosti InWay
:)

> Snažili jsme se spoj rozběhnout v co nejkratším termínu, z toho vyplývá,
že
> [...]

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.528 / Virová báze: 324 - datum vydání: 16.10.2003