Plan prace na tento vykend

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Úterý Říjen 21 21:01:58 CEST 2003

Honzo super. Sejdeme se u mne v nedeli kolem 9.30 OKy?
  "Jan Šíma" <simaj na email.cz> píše v diskusním příspěvku news:mailman.16.1066762311.1493.kladno na klfree.net...
  V neděli bych mohl, a kleště mám.
  Beny dej mi jenom vědět kde a v kolik.
  Honza
    ----- Original Message -----
    From: Beny
    Newsgroups: klfree.kladno
    To: kladno na klfree.net
    Sent: Tuesday, October 21, 2003 3:16 PM
    Subject: Re: Plan prace na tento vykend

    Dekuji panove za ochotu. Ono to bude vse trosku jinak.

    Domluvili jsme se, ze sobota bude Bronx.
    Tam jde Beny, Viperx, Japan, mozna by mohl u Lubie.

    Nedele je Francouzska. Tam jde Beny, Viperx a usery mistni. To se zvladne.
    Jen nacvakat 14 UTP konektoru a namontit Ovise a antenu. To zvladnem. Mozna
    pokud by  mel nekdo jeste kleste UTP muze prijit pomoct krimplovat.

    "Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
    news:XpSEjgxlDHA.2476 na redwarf...
    > Pratele.
    >
    > Jelikoz a protoze se nam blizi zima, tak musime finisovat s vystavbou
    novych
    > AP. Proto se Rada rozhodla, ze tento víkend t.j 25.-26.10.2003 postavi AP
    > Bronx, AP Rozdelov a propoji panelak v Francouzske ulici. Proto vyhlasuji
    > akci "Z"
    >
    > Predbezne jsou nasmlouvani tito clenove na praci:
    >
    > AP Rozdelov : Deacon, Lukas
    > AP Bronx: Japan, Jenik, Beny
    > Klient Francouzska: Viperx
    >
    > Milan je od patku do stredy out (to pro Japana).

> [...]

    ---
    Odchozí zpráva neobsahuje viry.
    Verze: 6.0.528 / Virová báze: 324 - datum vydání: 16.10.2003