Fw: Rychlost?

Darth Moula darth_moula na atlas.cz
Středa Říjen 15 11:39:45 CEST 2003

> btw : co to je OPERAVDU??
Co je to? Nepřesná trefa do klávesy R, která vedla ke stisku E a R, což nepramení z neznalosti pravopisu. Neomluvitelné ale je, že jsem si to po sobě nepřečetl - tím jsem se dopustil té samé věci, kterou jsem se mým příspěvkem snažil vytknout ID Jenik (kdyby si po sobě text přečetl, asi by chyby opravil). Ale nechci tady rozpoutávat flamewar na téma jak moc (ne)umíme rodnou řeč, takže si ty chytré poznámky pro příště odpusťte. A samozřejmě jsem ani nechtěl aby to vyznělo tak, že člověk který neumí do pěti počítat, má v rukou technické zabezpečení chodu sítě.