Rychlost?

JAPAN japan1 na seznam.cz
Pondělí Říjen 13 17:45:59 CEST 2003

Jsme rády, že jsi taky něco pro Klfree udělal a že nesedíš u stroje jako tvrdé I.
Až něco uděláš, můžeš pak krytyzovat vťypálku.
  "Darth Moula" <darth_moula na atlas.cz> píše v diskusním příspěvku news:mailman.1.1066050214.1493.kladno na klfree.net...
  > sedime po nocich na strechach a propojujeme pater
  > aby sme dostaly internet tam kam je potreba, misto
  > toho aby sme se valely ve vane, ci s zenama v postely.
  proboha, inicujme zákon na zrušení měkkého i, porotože
  jinak mi z takovýchto textů budou vstávat vlasy na hlavě
  a o pisateli budu mít operavdu moc pěkné mýňeňý