Inet v Mevedariu a prvni seznameni s nim

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pátek Říjen 3 15:03:34 CEST 2003

1000
klfree.net?subject=unsubscribe>

Jak jste si jiz mohli vsimnou bylo Klfree jiz prubnut pripojeni v
Medvedariu, kde mesto zridilo HotSpot. Situace na miste vypada nasledovne.

Nedbaje smradu z medvedu jsem  bez problemu pripojil svuj book a jeho
bezdratovou kartu Edimax na lokalni sit mestskeho uradu. Staci nastavit v
sitovem pripojeni IP a DNS automaticky, pak proskenovat sit a pripojit se na
AP. Signal je slusny, ne sice az 100 proc., ale nekolisa to. Antenu jsem
zatim nenasel, ma byt nekde v okne.
Po pripojeni na AP se vam stahne hlaska, ze jste pripojeni na HotSpot v
Medvedariu a potvrdite pripojeni. Pak jste normalne pripojeni do site stejne
jako b yjste byly v Klfree. Jen jedna vec je jina a to, ze vys to asi tak po
1 hodine brouzdani vykopne ze spojeni a musite znovu potvrdit prichod do
site.
Kanal je 9, ESSID myslim ze WA, ale na tom nezalezi nic jineho se u medvedu
nechyti.
Rychlost byla ze zacatku kolem 6KB/s, ale pak rapidne klesla nekdy i pod
1KB/s. Na komunikaci to ale staci bez problemu, ICQ me nevypadlo.
Po rozhovoru s tiskovym mluvcim jsem se dozvedel, ze se net pro tento
HotSpot bere z radnice, kdy je volna kapicita jejich linky vyuzivana prave u
medvedu. Tudiz pokud zorovna prijde nejaky urednik - sosal do prace, tak to
leze jako snek. Slybil, ze pristi rok by melo dojit k navyseni linky pro
jejich urad.

O te TV snad ani nic rikat nemusim, sam to za mne zvladl Jenik. Stejne si
ale myslim, ze to vystrihnou, ale aspon to tricko by tam mohli nechat.

--
Beny
777/636569

---