press

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 2 16:45:06 CEST 2003

Hm zajimave. Napadla me tato myslenka. Pokud to provozuje mesto a ne ta
organizace, ktera to zridila, tak by nestalo na skodu se zmestem domluvit na
nejake reklame umistene na medvedariu.

Treba v tomto formatu:" Chcete se pripojit stejne z domova k internetu, jako
odsud? Staci navstivit stranky www.klfree.net

CO vy na to?

"Jenik" <mracek na stromc.cz> píše v diskusním příspěvku
news:sX6y3MLiDHA.2588 na redwarf...

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.