press

A agla na razdva.cz
Čtvrtek Říjen 2 09:30:53 CEST 2003

List-Unsubscribe
1000
: <http://mrsk.klfree.net/mailman/listinfo/kladno>,
	<mailto:kladno-request na klfree.net?subject=unsubscribe>

Udajne jse ma spustit(dnes)Wi-fi iternet pro verejnost uplne ZADARMO.

Dne Thu, 2 Oct 2003 09:23:00 +0200 napsal/-a Martina
<M.Steinerova na seznam.cz> zprávu následujícího znění:

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem "M2", který je
standardní součástí webového prohlížeče Opera. Více informací najdete na