invex - Naklady - listky

Jenik mracek na stromc.cz
Čtvrtek Říjen 2 08:58:50 CEST 2003

tak budu mit asi dva listky navic jestli se to podari.
Jeden beru pro tebe beny.

Vemu tedy benyho urcite , a jestli chce lubie a jeste nekoho hubenyho , mam
maly auto :)
dneska ci zitra potvrdim jestli to pondeli pujde, ale asi dneska, mam
meeting se sefem.

vemu si na pondeli treba dovolenou, i kzyz invex za to nestoji :)

JM

"Jenik" <mracek na stromc.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mGZ9JE$hDHA.2476 na redwarf...