AP kyblik

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Úterý Listopad 11 11:22:36 CET 2003

Ja jeste na vysvetlenou k cele teto veci.

Beru skoro celou vinu na sebe, protoze sem ja neoznamil rade, ze Gbelda se
chce pripojit ke Klfree (sam jsem ho byl asi tak pred pul rokem merit a na
Billu nevidel) tak, ze da jednu kartu ke Zdenku Maskovi a druhou k sobe. Z
duvodu toho, ze planovani usery Podpruhonem na Maska nevidi a vidi na Gbeldu
je spoje realizovany tak, ze u Gbeldy je AP a Masek je klientem jak Billy
tak i Gbeldy. Je jasne, ze za takovehoto stavu spoje nebude rychlost az tak
akuratni, ale podle slov Gbeldy je rychlost na Mrsk dobra. S tim tedy musi
byt obezameni vsichni mozni pripojivsi se klienti v teto oblasti.
Samozrejmosti bude odkup tohoto zarizeni a mozne prebudovani spoje. Vse bude
ale zalezet na funkcnosti stavajiciho a poctu novych uzivatelu.

Tedy jeste jednou se vsem zucastnenym omlouvam za toto nedopatreni, ke
kteremu dochazi jednou za 10 let :-))

"Jenik" <mracek na stromc.cz> píse v diskusním príspevku
news:AK0QF%23CqDHA.716 na redwarf...
> [...]
>
> Myslim ze by asi uplne nejlepsi bylo se sejit nekde na pivku Rada +
> Masek a Gbelda a probrat co je treba. Predtim bych rad videl jak to tam
> vypada.
>
> Samozrejme pokud budou tvoji klienti souhlasit se vstupnim poplatkem ,
> mesicni clenskou platbou a tim ze jedou pres tebe ze za to neruci
> sdruzeni , tak je to v poradku.
>
> Vykoupeni HW je realizovatelne. Na to by se mohl vyadrit nas hospodar.
>
> ktomu webu, pokud ti na tom neco vadi, tak mne napis, muzes to prekopat
> ci neco dopsat , vymyslet lepsi system. Budu rad kdyz mne stim nekdo

1000
lda napsal(a):
> [...]
Brezon

> [...]
> noveho (a uchazejiciho clena) .
>
> Jen k tomu pripojovani. V tom pripade v tech stanovaech (ono je to ve
> skutecnosti v provoznim radu), chybi definice toho kdo jsem to ten "ja".
> Jestli jsem to ja jako fyz. osoba (to by moc nedavalo smysl), muj pocitac
ci
> snady osoby zijici ve spolecne domacnosti, nebo moje skupina IP adres,
> kterou jste mi pridelili atd. (ja s tim cachrovat nechci, ale obavam se,
ze
> nekdo by mohl a celkem bez problemu).
>
> Ujasnim tedy jeste jednou az budu mit cas sechno kolem meho AP.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.