WiFi to Ethernet

Darth Moula darth_moula na atlas.cz
Středa Listopad 5 15:17:13 CET 2003

Nazdar,
našel jsem tuto věcičku:

http://802.11b.cz/UkazZbozi.asp?zb=7073 ( případně http://802.11b.cz/UkazZbozi.asp?zb=6989 nebo http://802.11b.cz/UkazZbozi.asp?zb=8187 )

a jestli jsem to správně pochopil, tak na jedné straně to má WiFi anténu a na straně druhé ethernetovou přípojku - což je přesně to, co by se mi doma líbilo - natáhnout od swiče pod střechu UTP kabel a píchnout ho do "krabičky" mi přijde podstatně jednodušší, ne=B
1000
E táhnout anténí kabel po celém baráku. Máte s tím (ev. něčím podobným) někdo praktické zkušenosti? Za cca tři a půl tisíce (+něco málo za anténu) mi to přijde jako slušné řešení.

V technických parametrech jsou použité termíny, které mi ale bohužel vůbec nic neříkají (jinými slovy, nevím jaké parametry mají význam ve vztahu ke klfree):
Frequency: Europe (ETSI) 13 Channels : 2.412GHz~2.472GHz
Modulation: 11b Direct Sequence Spread Spectrum (CCK, DQPSK, DBPSK)
WEP: 64/128-bit

význam ostatních parametrů je mi znám. Dokázal by mi je někdo objasnit (tedy alespoň ty, které mají pro klfree klíčový význam)?

DM