Bronx

Viperx viperx na seznam.cz
Úterý Listopad 4 06:38:06 CET 2003

Napis mi na pripojit na klfree.net presnou adresu. Zkus vylezt na strechu a kouknout jestli vidis.
Na vsechny dalsi dotazy odpovim v emailu.

Viperx
  "Darth Moula" <darth_moula na atlas.cz> píše v diskusním příspěvku news:mailman.0.1067866110.2234.kladno na klfree.net...
  V mapě pokrytí ještě není zanesen Bronx - a protože z fotek jsem pochopil, že ho mám od baráku asi 150 m, tak mě samozřejmě enormě zajímá, jak na tom jsem. Musím vylézt na střechu a zjistit, zda-li mám přímou viditelnost. Pokud jí mít nebudu, vadí to moc? A pokud na "odpadní trubku" uvidím, jak mám postupovat dál, abych toho co nejvíc zařídil vlastními silami? S WiFi kartou nemám naprosto žádnou zkušenost, proto by bodlo alespoň pár řádek o tom, jak se taková věc konfiguruje pod OS Windows.

  s úctou DM