Nebyl nalezen subjekt

Vilik1 hauptman na volny.cz
Pondělí Listopad 3 17:09:17 CET 2003

1000
no:2479
To: kladno na klfree.net
Subject: Re: Clanek o WiFi na Kladne

Ze se bude (jiz pry ) od noveho roku platit jsem vedel, ale ze chteji
konkurovat klfree s pripojenim pomoci WIFI to jsem netusil. Muj nazor je ze
lidi dnes nejsou takovi blazni aby platili korunu za minutu pripojeni. Z
toho clanku jsem nejak nepochopil proc uvadeji LEVNE ? :-)
Vilik

"Petr Hladovec" <hladovec na yo.cz> píše v diskusním příspěvku
news:A0x8d2hoDHA.2448 na redwarf...