Konektivita

Jenik mracek na stromc.cz
Sobota Květen 31 21:23:13 CEST 2003

co ja vim tak je to dobre na sosani
das do fromty seznam placek
pustis aplikaci ktera ceka na satelitnim spojeni a az to servery dotahaji
tak ti to navali do pc cca CD za 2minuty.
takhle mne to kdysy popisovaly znamy kteri stim mnely zkusenosti
a jeste malickost.

satelitni telka je samozrejmosti :)

jenik

"Jan Šíma" <simaj na email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.6.1054369195.891.kladno na klfree.net...