Nco pro stavitele routru

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pátek Květen 30 13:17:33 CEST 2003

List-Hel
1000
p: <mailto:kladno-request na klfree.net?subject=help>

Fando to jenom znamena, ze to podporuje jen AGP4x, ne AGP2x. 4xAGP byli
vsechny grafiky od Gforce, mel jsem tu jednu doma. Tedka stoji radove okolo
1100. Nejake Gforce MX. Ta do toho jde.

Jinak bych to rad koupil co nejdrive. Koupim desku, procesor a pamet. Rad
bych kdyby jsi zafinacoval 4x Zcomax 626. Japan muze myslim sehnad za dobrou
cenu.

Tak zatim. Cekam tu na toto tema nejakou diskuzi.

Beny.

"Vanek Frantisek" <wifi-kk1 na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.2.1054290306.891.kladno na klfree.net...
Dne 30. květen 2003, Beny, <kostecka.tomas na seznam.cz> napsal:

> Mam tu dalsi desky. Po vcerejsi debate s Milanem neni potreba LANka na
> desce. Takze muzeme vybirat i z jinych desek.
>
> http://www.nc.cz/DetailPage.asp?DPG=17028
>
> Celeron 1300 stoji kolem 1700,. s dph. 128 DDR asi 700,-, takze komplet
cca
> 5000,-. Pokud deska bude vyhovovat, tak to koupim.

Ma nekdo VGA-cko do toho boardu? u MSi-cka je zajimava poznamka:

- One AGP (Accelerated Graphics Port) 4x slot (1.5V only)
Note: If plugging in 3.3v AGP card system won't be powered on.

Frantik

Reklama:
Díky službě Moje Rodina ušetříte minimálně 25% za volání svým nejbližším.
Mějte výdaje vaší rodiny pod kontrolu na
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=53803%26url=http://www.oskarmobil.cz