nodes www.klfree.net

Radek Pogl na seznam.cz
Pondělí Květen 26 15:00:35 CEST 2003

Editace node jeste neni napsana ... a vzhledem k tomu, ze se ten web
bude delat novej a ja mam posledni tejden semestru, tak to jeste asi
nejaky cas takhle zustane (nechopi-li se toho nekdo jiny :) ...

Pokud potrebujes provest zmenu hned, posli mi mail co a jak chces
zmenit, upravim to primo.

Radek

Dne 25. květen 2003, Palkin, <palekj na seznam.cz> napsal:

> jsme radi ze to vime ale ja node mam privlastnenej a presto ho neumuzu
> editovat co s tim?
>
> Palkin
> "Jenik" <mracek na stromc.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:KRRYa52HDHA.2412 na redwarf...

Reklama:
Gangy New Yorku,v kinech od 1. května.
8 Oscarových nominací.Na strhující příběh Ameriky Vas zvou Intersonic a  Magnesia. http://www.ddpromotion.cz/czech/filmy/gangy.htm