Elektromer

Viperx viperx na seznam.cz
Pondělí Květen 26 07:19:19 CEST 2003

To byla dobrá poznamka - "NOVY". Tech tam par mozna taky mame, ale zamcenych
v trezoru a nesmi se s nima merit :-( Pouzivame naky 20-30 let stary
pristroje. Ale tech je tam skutecne dostatek.

Viperx

"Milan Krčmář" <milan.krcmar na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.0.1053900530.859.kladno na klfree.net...