Elektromer

Viperx viperx na seznam.cz
Neděle Květen 25 21:03:43 CEST 2003

Ano na prumyslovce (kam nahodou chodim) je jich dost. Akorat nevim jestli by
se mi povedlo prekecat Slamu nebo ostatni elektrikare. Jista sance by byla u
Kucery. Az s nim budu mluvit muzu to nadhodit.....

Viperx

"Palkin" <palekj na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:wGNwlzuIDHA.2412 na redwarf...