Naradi na sterbinovou antenu

jenik mracek na stromc.cz
Pátek Květen 23 20:53:48 CEST 2003

Lis
1000
t-Unsubscribe: <http://tulip.klfree.net/mailman/listinfo/kladno>,
	<mailto:kladno-request na klfree.net?subject=unsubscribe>

zajimava cena , co frantiku ?

kdyz uz budeme mit ty servery co dilnu na vyrobu anten a vsech tech
picimudek,
neco jako je klubovna, kam by sme se mohly ulejt a vyrabet si anteny a
skrinky z vlastniho matroshe.
jenom ty strojecky :)

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:17b0VwVIDHA.2412 na redwarf...