Schuzka tvurcu webu

Radek Pogl na seznam.cz
Čtvrtek Květen 22 16:28:38 CEST 2003

>    Spis bych tady rad rozpou
1000
tal diskusi, co vsechno bydeme chtit v
> budoucnu provozovat a na cem to spustime. Chtelo by to rozmyslet
> trosku predem ... aby rozdeleni sluzeb na jednotlive servery melo
> smysl.

Vcera tam take zaznala myslenka spolecneho emailu, pres ktery by se
vyrizovaly pozadavky na klfree obecne, jako prichody novych zajemcu,
ale asi by se asi nasli i dalsi zalezitosti, ktere se ted vyrizuji
pres konferu nebo mailem na konkretni osobu ... mam na mysli, trebas
prideleni dalsich IP, zmena nazvu pocitacu, ...

Tento email by byl obhospodarovan nejakou osobou a ta by se starala o
preposilani tem kompetentnim, tere by zalezitost vyridili ... neco na
zpusob HelpDesku nebo Hotline :) ...

Email je jedno reseni, ale ja mam tusim nekde rozepsanej PHPckovej
modul, kterej takovej jednodussi helpdesk resi, je to sice modul do
toho myho systemu, ale nemel by byt problem ho naportovat kamkoli.

Jestli by to melo smysl, mohl bych ho zkusit oprasit :)

Radek

Reklama:
Díky službě Moje Rodina ušetříte minimálně 25% za volání svým nejbližším. Mějte výdaje vaší rodiny pod kontrolu na http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=53803%26url=http://www.oskarmobil.cz