Bustehrad a DLink

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Čtvrtek Květen 22 00:30:05 CEST 2003

Takze co tedka? Pockej na ten svitch a pak to prubni co to dokaze. Nebo jdi
do dasliho 900+ a dej ho k Milanovi a  jed proti sobe Bridge (neumi to
MultiBridge - aby proti jednomu Bridge slo vice?) a nebo vem od Japana
Edimaxe a mas to. Japan si koupi jen jednoho 900 a da ho ke mne a spoj na m
pojede supr.

Jetson <jetson na iol.cz> píše v diskusním
příspěvku:B7Y$gB#HDHA.2784 na redwarf...