Fw: Re: Ach jo, kdo nás nemá rád?

Mirek Fivébr fivebr na quick.cz
Středa Květen 21 06:34:08 CEST 2003

 Hele, jestli si myslite, ze by mohl byt problem u me, tak ja nevidim
problem
 v tom, udelat par der do panelu a dat antenu na strechu. Ale musim mi
 Frantik pujcit tu vrtacku. Ale zase bych to nerad delal ted a za tyden to
 predelaval kvuli hw AP. To bych moh zase vyhodit celej kabel a cely to
 pretahat
1000
:-(

 Mirek