Re: Nový hormadný zajem za hranicemi mesta

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Úterý Květen 20 05:31:26 CEST 2003

Diky za pruzkum. Mam rozjednano s jednou nejmenovanou firmou v Rozdelove o
umisteni technologie na jejich budovu. Ta budova jew videt ze Stochova bez
problemu. Ze Stochova pak zpet smer Kam.Z., Tuch., Dobra. Ale pokud by j
1000
si
mel nekhoh na vezaku bylo by to lepsi.

Zatim mam e problem s jednim HW na paterni sit. Doufam, ze se to v co
nejkraktsi dobe zprovozni.

Cus Beny

Gbelda <kbelda na stuohm.org> píše v diskusním
příspěvku:5H#baVlHDHA.2408 na redwarf...