Kabel

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Úterý Květen 20 05:29:00 CEST 2003

No ja vcera koupil 100 metru RLA 10, to je to a sami. cena byla 32 za metr.
Bohuzel je to sdruzeni a to pry nesmi nic prodat. Mozna se pokus domluvit s
Frantou. Jinak ho maji ve Slanem v Golemu, ptej se po Jirkovi Hulovi a odkaz
se na mne.

Beny

Gbelda <kbelda na stuohm.org> píše v diskusním
příspěvku:KTNOAYlHDHA.2408 na redwarf...
> Nemate nekdo kontakt na nejaky neinternetovy obchod, kde sezenu kabel
H1000