Starcraft

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Úterý Květen 20 00:40:18 CEST 2003

Tak jsem si konecne nasel trochu casu na pruzkum. Ta adresa 255.255.255.255,
kterou Starcraft pouziva, ma podle interneto
1000
vych norem vyznam vysilani na
lokalnim segmentu site, takze pres router (treba Iris) projit ani nema. Jinymi
slovy ten Starcraft v nasi siti z principu fungovat nemuze.

Dalo by se to rozchodit pouze pres battle.net server. K oficialnimu battle.net
se vas vice nepripoji, protoze mame jen jednu verejnou IP adresu, to by to
fungovalo jen jednomu. ALE je tu moznost nainstalovat obdobu battle.net
serveru nekde na vnitrni siti, treba na tulipa... www.bnetd.org