Grilovani kurat u Benyho

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Neděle Květen 18 12:22:18 CEST 2003

Nejdrive Vam vsem chceme s Hanickou moc podekovat za to, ze jste nas v tak
hojnem poctu navstivili. Myslim, ze zabava byla moc super. Doufam jen, ze to
zanecha jen kladne trvale nasledky na nas vsech.

Mostocka muzu v klidu uklidnit, vse jsme dali do poradku. Zatim neznam
reakci rodicu, ale ja sy myslim, ze nebudou nic namitat.

Myslim, ze prave takovehle akce daji tu nasi klfree rodinu jeste vice
dohromady nez je nyni. Jsem hrdy na to, ze mam prave takovehle kamarady a
skvelou zenu, ktera me ve vsem podpori. Moc vam i ji timto dekuji.

Beny.

Beny <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním
příspěvku:cjFzTIFHDHA.2412 na redwarf...