Web KLfree

Radek Pogl na seznam.cz
Úterý Květen 13 14:34:00 CEST 2003

1000
klfree.net/mailman/listinfo/kladno>,
	<mailto:kladno-request na klfree.net?subject=subscribe>

Dne 13. květen 2003, Vit Hauptman, <hauptman na volny.cz> napsal:

> A jeste dalsi chybicky na webu:

> 1) Dokumenty - Sdruzeni - Mapa zajemcu

>    - zobrazi binarni data

> 2) Dokumenty - Sdruzeni - Pokryti Krocehlav

>    - take zobrazi binarni data

> No a to je zatim vse, snad jsem prosel celou strukturu stranek.

> Vilik1

O teto chybe vim, pracuje se na naprave ... problem je v tom, ze pri
zobrazovani nerozlisim, jestli jsou data HTML nebo IMG :)))

> Poznamka k Webu, na strance mapa site - pokryti,
> je nic nerikajici cernobila fotka Kladna, z textu jsem
> pocopil ze by tam melo byt naznaceno priblizne pokryti,
> ale at hledam jak hledam tak nic nevidim.

Pred case jsem sem daval vyzvu, ze majitele a lidi okolo AP by meli
zkusit odhadnout prostor, ktery je pokryt ... nic jsem nedostal, tak
to zustalo prazdne ... ale ani by to asi nemelo vetsi vyznam ...
navrhuji stranku ZRUSIT???

> kuci nechcete udelat nntp klfree.webteam
> a tam by ste si mohly udelat team co by delal
> ladil a predelaval :)
> co vy ne to ?

Jestli se budou zakladat i dalsi vlakna, jsem pro. ... bohuzel ale
nntp budu moct cist poradne jen z domova ... a tam moc casto nebyvam
:o)

Radek

Reklama:
Letosni nejvetsi filmova podivana CHICAGO. Zvou Vas Hollywood Classics Entertainment a Magnesia. Hledejte na http://www.hce.cz