Web KLfree

Radek Pogl na seznam.cz
Úterý Květen 13 11:04:58 CEST 2003

Dne 13. květen 2003, Milan Krčmář, <milan.krcmar na seznam.cz> napsal:

> Pred chvili jsem delal male upravy na webu (doplnoval carky do vet a pod.),
> tak jsem to tam taky dopsal.
>
> Radku, chci se zeptat, je ten web u Jenika oficialni original, nebo mas
> data nekde u Tebe a pri prvnim upgradu moje zmeny vymaznes? Nemyslim PHP
> skripty, ale vlastni data, napr. adresar /html.

Do ted jsem to delal tak, ze nejaktualnejsi verze byla u me na lokale
(http://radek2/klfree) a to jsem _kompletne_ uploadnul na
www.klfree.net ...

... tak to ale dal nepujde, udelal bych to nasledovne ...

primarni na www.klfree.net (budu to pravidelne zalohovat k sobe):

/html
/images
/data

primarni u me na lokale (tohle budu uploadovat a premazavat) ...

/designs
/scripts
/modules

=> pokud nekdo provede zmenu v /hmtl nebo /images (do /data radsi
nesahat!) ... tak je to OK, zmenu pretahnu k s
1000
obe ...

=> pokud nekdo udela zmenu jinde, posle ji me a ja to zamerguju do
toho sveho.

... casem by jsme mohli rozjet nejaky CVS??? (neboj se Jeniku, ja s
nim taky moc neumim ;)))

Radek

Reklama:
Zmen barvu svych ocí diky novym, barevnym cockam FreshLook! Akcni nabidka pouze do 18.května!  http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=50644%26url=http://www.cz.cibavision.com