Novy HW pro Uplink na Pavliho

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Úterý Květen 13 08:02:30 CEST 2003

> PS: Nebylo by rozumnější už teď nakupovat zařízení co umí 802.11g (54Mb)? A
> jsou zpětně komp. s 802.11b. Cenove cca o 10-20% dražší.

Já myslím, že to nemá význam, protože už teď se se zařízeními IEEE 802.11b
(11 Mbit) dost po městě rušíme. Pokud plánujeme nárůst počtu klientů a AP,
tak budeme muset zůstat u připojení klientů max. na těch 11 Mbitech, protože
větší rychlosti zabírají ještě větší pásmo.

Jinou otázkou jsou dvoubodové směrové spoje, tam by se to tolerovat zatím asi
dalo. Ale k čemu? Já si do budoucna myslím, že pokud naše řady porostou, budeme
hledat pro páteřní spoje jinou technologii než bezdrát 2,4 GHz a slavnou Wi-Fi
používat pouze na připojení klientů ("poslední míli" :-)).

Milan