Moc levny inet skodi :o)))

Jan Šíma simaj na email.cz
Pondělí Květen 12 22:45:52 CEST 2003

A sakra,
tak k agregaci.
Těch 1:20 nebo ještě horší 1:50 je až v síti ČTc, takže reálný pokles
rychlosti je 10-30% a víc ČTc ani nemůže mít.
A podmínky pro zpuštění ADSL, jo problém je že to musí být v ústředně kam ti
vedou dráty. Na Kladně jsou to ústředny v Kročehlavech, Poštovní náměstí a
Doksy.Zatím.Vzdálenost aby to běhalo 8Mb down a 1Mb up je 4,2km bez použití
opakovače.
Takže myslím pohoda.

:-)=

----- Original Message -----
From: "Vanek Frantisek" <wifi-kk1 na seznam.cz>
To: <kladno na klfree.net>
Sent: Monday, May 12, 2003 10:38 PM
Subject: Re: Moc levny inet skodi :o)))

Dne 12. květen 2003, Jan Šíma, <simaj na email.cz> napsal:

> Co takhle nabídnou nevěřícím tomášům jeden zkušební měsíc zadarmo, bez
> jakéhokoliv poplatku. A viděj jak to běhá.

1000

> Mě to zase tak levné nepřijde, nákup karty+antény, 2tisíce jako vztup do
> združení a ještě 350-500 měsíčně. Za nějakou negarantovanou linku. Když od
> léta by tu mělo být ADSL 512/64 za 1.500,-Kč měsíčně od ČTc. Když se na to
> složej 3 lidi v paneláku, tak každý má za 500Kč 170kb lajnu jen a jen pro
> sebe.

Pro sebe??? ADSL???? Tak to je nejlepsi vtip dneska. Zkus se podivat
na pojem "agregace". I kdyby se hodne rozsoupli a hodili za vyse
uvedenou cenu agregaci 1:20, tak po porad vychazi pomalejsi nez nase
planovana linka. A uz vubec nemluvim o nutnych podminkach pro
spusteni ADSL (maximalni vzdalenost od ustredny, ...atd.)

Frantik

Reklama:
Připrav se na nejpříšernější zážitek v životě na
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=46466%26url=http://www.priserky.cz