Re: Dal¹í úpravastatistik

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Neděle Květen 11 15:07:21 CEST 2003

Tak jsem, prisel domu z prace a nestacil se divit. Cele dopoledne me pipal
mobil a ja si cetl co to vyvadite a tesil se na to, az si to vsechno prectu
a kouknu se na ta vase dila.

Prvni co me nadchlo byl ten prepocet prenesenych dat. Myslim ze je to super,
ne proto aby bylo videt kdo co a kolik taha. To ne. Tim taky chci rici, ze
je zbytecne co navrhoval Frantik nejakou tabulku mesicnich prenosu dat u
jednotlivych useru. Frantiku na co by to bylo? Chces mit jen prehled o
lidech kolik ti tahaji po siti dat? Nebo to chces nejak zpoplatnovat, kdo
vic perenese a kdo mene?
Ale jak jsem napsal, je to dobre mit prehled o celkovem vytizeni site, tedy
o mnozstvi prenesenych dat. Stejne jste ale zabari, ja sosnul za mesic 120
GB a to jsem tu na to byl tenkrat sam.

Dalsi veci ke statistikam je ta barva. Nejak me ta fialova tam nesedne a
neni to s tou modrou moc videt dohromady. Proc ten vrsek nezustane zeleny,
jak byl a spodek modry? Pls zmente to, dekuji.

Beny.

"Milan Krčmář" <milan.krcmar na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.243.1052617905.814.kladno na klfree.net...
> [...]
> skutečnosti systém měří počet bajtů přenesených za každých pět minut, to
> přepočítá na bity za sekundu. V tom zobrazení, kde celý obrázek odpovídá
> jednomu dni, znázorňuje každý bod vodorovné osy jedno pětiminutové měření.
>
> Pod obrázkem naleznete shrnutí: poslední vynesená hodnota v kilobitech za
> sekundu a celkový objem přenesených dat za zobrazené období z bajtech. To
> všechno pro každý směr zvlášť.
>
> Když kliknete na obrázek, dostanete stránku, na které jsou statistiky
> zobrazeny v různých časových obdobích: poslední den (ten je také na hlavní
1000
ední týden, měsíc a rok. Jeden bod na vodorovné ose už tady

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.