Diskuze - trochu neporadek

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Neděle Květen 11 13:17:35 CEST 2003

Příspěvky se na NNTP měnit nedají. Navíc by to porušilo druhý způsob přístupu
k diskusi, tím je e-mail. Já například vůbec NNTP nepou
1000
žívám, protože můj
e-mailový klient dokáže skládat příspěvky do vláken stejně, jako to vidíte
NNTP klientem.

Řešením by mohlo být založení dalších diskuzních skupin, ale stále si myslím,
že na to ještě nenastal čas. Až si rozdělíme práci do nějakých řešitelských
týmů, pak bude vhodné pro komunikaci v těchto týmech vyrobit další diskuzní
skupiny.